نوشته شده توسط : رضا گراف

صنعت چاپ به حدی پیشرفت کرده است که پرداختن به ابعاد گسترده آن و صحبت در مورد آن نیازمند اشاره و توضیحات در مورد بخش های بسیاری می باشد . در راستای مقالات طراحی کارت ویزیت که در مورد عوامل متعدد و موثر در طراحی کارت ویزیت صحبت کردیم ، به ویژه باید و نبایدهای طراحی کارت ویزیت ، تاثیر رنگ ها در طراحی کارت ویزیت ، دلیل استفاده از کارت ویزیت در دنیای امروز و … به می تواند به شما کمک زیادی در امر طراحی قبل چاپ کارت ویزیت داشته باشد .

روش های چاپ کارت ویزیت 

چاپ کارت ویزیت جدا از جنس های مختلف با کیفیت های گوناگون از دو زاویه می توان به چاپ آن اشاره کرد ، در روش اول چاپ از طریق دستگاه های صنعتی چاپ دیچیتال و در روش دوم که جزو اصلی ترین روش چاپ کارت ویزیت می باشد ، چاپ افست است .

تفاوت چاپ کارت ویزیت دیجیتال با افست

تفاوت چاپ کارت ویزیت دیجیتال با افست

 



:: برچسب‌ها: طراحی کارت ویزیت , کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

ما در بخش مقالات مربوط به طراحی کاتالوگ و در دو مطلب طراحی بروشور برای شرکت های خدماتی و طراحی بروشور برای شرکت های تولیدی توضیح دادیم کهطراحی تبلیغات چاپی باید با توجه به صنعت و حوزه فعالیت شرکت صورت گیرد. همچنین در مطلب تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ به تناسب بین رنگ های مورد استفاده در طراحی کاتالوگ (و البته طراحی بروشور و طراحی بنر ) با صنایع مختلف پرداختیم. در کنار این مقالات می خواهیم با ذکر چند مثال توضیح دهیم که چگونه باید طراحی کارت ویزیت را با نوع کسب و کار وفق داد.
اگر به طراحی کارت ویزیت شرکت های تکنولوژی و فناوری دقت کرده باشید، مشاهده می کنید که در اکثر آن ها از ترکیب رنگ های سرد استفاده شده است. همچنین در کارت ویزیت برندهای معروف کیف و کفش و پوشاک(بیشتر مردانه) رنگ مشکی یکی از رنگ های زمینه اصلی کارت ویزیت می باشد.

طراحی کارت ویزیت با توجه به نوع کسب و کار

طراحی کارت ویزیت با توجه به نوع کسب و کار

 



:: برچسب‌ها: طراحی کارت ویزیت,کارت ویزیت,چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

هر زمان که کسی درباره تولید و انتشار تبلیغات کلیکی یا از جهتی دیگر میخواهد به کسب در آمد سخن میگوید ،  اولین موردی که به ذهن میاید تبلیغ در سایت گوگل است .در حالی که تمرکز بر روی گوگل کار عاقلانه ای بحساب می آید ، امروزه شبکه های تبلیغات کلیکی زیادی در دنیا وجود دارند که راه را برای ناشران جهانی و کاربران اینترنتی جهت کسب در آمد از نشر آن باز کرده است. امروزه اغلب کاربران اینترنتی برای کسب در آمد به دنبال شبکه تبلیغات کلیکی مختلفی میگردند . حتی گاها برای کسب در آمد بیشتر به ترکیبی از چند شبکه تبلیغات روی آورند .

در مطلب گذشته درباره ، تبلیغات کلیکی چیست ؟ صحبت کردیم ، در این مطلب به چند شبکه تبلیغات کلیکی که در سال 2016 جزو برترین ها جهانی بوده اند را بررسی و معرفی میکنیم .

معرفی برترین شبکه تبلیغات کلیکی

شبکه تبلیغات Adsterra Network :

Adsterra یکی از سریع ترین شبکه های آگهی رو به رشد است در زمینه تبلیغات کلیکی است ، در حال حاضر توانسته بیش از 10 میلیارد درج آگهی هدفمند در ماه را جذب کند ، آنها به کاربران خود تضمین 100 درصد حمایت از طریق کسب در آمد حاصله از موجودی آگهی خود را داده اند . شبکه تبلیغات Adsterra در بر دارنده ی طیف گسترده ای از فرمت های نمایش آگهی و تمام انداره یا سایز های محبوب برای تمام پلتفورم ها . وب و تلفن همراه ، تبلت ها و …

شبکه تبلیغات خارجی

شبکه تبلیغات خارجی

 



:: برچسب‌ها: برترین شبکه تبلیغات کلیکی , شبکه تبلیغات کلیکی , تبلیغات کلیکی چیست ؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

امروز و در راستای سلسله مقالات شبکه تبلیغات کلیکی ، بیشتر میخواهیم به معقوله و موضوع مهم CTR بپردازیم .

CTR چیست ؟

واژه ی ( سی تی آر CTR ) از گذشته دور وقتی تبلیغات به صورت آنلاین به نمایش در آمدند ، چه تبلیغات بنری ، چه متنی و .. به وجود آمد . البته با توجه به الگوریتم های جدید گوگل در بحث سئو این موضوع طی چند سال گذشته نمود بیشتری پیدا کرده و اکثر تبلیغات دهندگان چه در شبکه تبلیغات کلیکی و چه در هر سایت اینترنتی دقت بیشتری بر روی این موضوع دارند و با حساسیت بالاتری به آن توجه می کنند . CTR به نوعی برای ارزیابی و ارزش گذاری کلیک کاربر بر روی تبلیغات در شبکه تبلیغات می باشد و علت دقت بالای تبلیغ دهندگان بروی CTR بررسی دقیق از واکنش کاربر نسبت به بنر تبلیغاتی ، تبلیغ متنی ، جایگاه بنر و … می باشد .

CTR چیست و کاربرد آن در شبکه تبلیغات

CTR چیست و کاربرد آن در شبکه تبلیغات

 



:: برچسب‌ها: CTR چیست,تبلیغات کلیکی,شبکه تبلیغات,شبکه تبلیغات کلیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

تبلیغات کلیکی چیست ؟ ، تبلیغات کلیکی یا شبکه تبلیغات مجازی که طی سال های گذشته توانسته جایگاه مناسبی در بین کاربران اینترنتی و اغلب مدیران وب سایت پیدا کند . شبکه تبلیغات کلیکی ، از دو جهت بسیار توانسته برای افراد دارای قابلیت کسب در آمد در اینترنت را به سادگی ایجاد کند.

تبلیغات کلیکی چیست ؟

شبکه تبلیغات کلیکی یا همان پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC )  توسط کاربر گفته می شود که توسط کلیک کاربر بر روی بنر تبلیغاتی ، مبلغی از شرکت تبلیغ دهنده کسر و به حساب نمایش دهنده انتقال داده می شود .

همانطور که در بالا به آن اشاره شد ، در سیستم نمایش بنر توسط تبلیغات کلیکی یا همان شبکه تبلیغات مجازی از یک سوی توسط تبلیغ دهندگان حمایت میشود و اشخاص و شرکت های بزرگ تجاری برای نمایش طراحی بنر خود به این سیستم روی آورده و سوی دیگر مدیران وب سایت هایی که دارای بازدیدکننده مناسبی هستند به نمایش فرم بنر ها در جایگاه مناسب وب سایت می پردازند .

تبلیغات کلیکی چیست

تبلیغات کلیکی چیست

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات کلیکی چیست ؟ , تبلیغات کلیکی , شبکه تبلیغات , شبکه تبلیغات کلیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

ما تا به اینجا مقالات مختلفی در مورد اهمیت طراحی بروشور و چاپ بروشور نوشتیم و همچنین شیوه های مختلف چاپ و طراحی بروشور را که برخی از آن ها پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب بودند، توضیح دادیم. حال می خواهیم به یک نکته مهم که باید در تمامی مراحل طراحی بروشور (و یا طراحی کاتالوگ) آن را مدنظر قرار داد، یعنی سادگی در طراحی بروشور بپردازیم. اگر نگاهی به بروشورهای تبلیغاتی چاپ شده بیاندازید، متوجه خواهید شد که در بین آنها بروشورهایی نظر شما را بیشتر به خود جلب می کنند که از سادگی بیشتری برخوردارند. سادگی یعنی چه؟

سادگی در طراحی بروشور

سادگی در طراحی بروشور

 



:: برچسب‌ها: طراحی بروشور , بروشور تبلیغاتی , چاپ بروشور , سادگی در طراحی بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

کی از مسائلی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، نمایش خود از طریق ابزارهای ارتباط با مشتری است. به طوری که در مطالب دیگر نیز اشاره شد، هر ابزاری که از آن در ارتباط با مشتری خود استفاده می کنید، نوعی ابزار تبلیغاتی محسوب می شود و کیفیت آن در برندینگ شما تأثیری کاملاً آشکار خواهد داشت. از این رو خلاقیت در طراحی بروشور (به عنوان یک ابزار تبلیغاتی) می تواند آن را به یک بروشور منحصر به فرد و متفاوت تبدیل کند. از لحاظ روانشناسی، مردم اغلب جذب چیزهای متفاوت و جدید می شوند. این جمله بدان معناست که طراحی بروشور خلاقانه و متفاوت در (رنگ، متن، عکس، شکل و هر بخش دیگری از بروشور ) شانس شما را برای استفاده مشتری از محصولاتتان بالا می برد.

خلاقیت در طراحی بروشور

خلاقیت در طراحی بروشور

 



:: برچسب‌ها: طراحی بروشور , بروشور تبلیغاتی , چاپ بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

کیفیت و میزان تأثیرگذاری کاتالوگ به عوامل و فاکتورهای متفاوتی وابسته است که در مقالات پیشین آن ها را توضیح دادیم. مواردی چون رنگ(های) استفاده شده در طراحی کاتالوگ (برای مطالعه بیشتر به مطلب تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ رجوع کنید)، انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ، جنس کاغذ استفاده شده درچاپ کاتالوگ و محتوای کاتالوگ که در مقالات مربوط به طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور بیان شد، از جمله این فاکتورها به شمار می آیند. حال می خواهیم به تأثیر طراحی شکل کاتالوگ در جذب مشتری بپردازیم. چرا شکل کاتالوگ اهمیت دارد؟

تأثیر طراحی شکل کاتالوگ در جذب مشتری

تأثیر طراحی شکل کاتالوگ در جذب مشتری

 



:: برچسب‌ها: طراحی کاتالوگ , کاتالوگ , چاپ کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغات چاپی حاوی اطلاعات متنی و تصویری می باشد که تلفیق این اطلاعات در مرحله طراحی کارت ویزیت انجام می گیرد. عکس یکی از عناصر تبلیغاتی است که در طراحی بنر و طراحی کاتالوگ و بروشور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ولی در مورد کارت ویزیت شرایط کمی متفاوت است. ماهیت کارت ویزیت به گونه ایست که تا حد امکان باید عناصر متنی و تصویری غیر ضروری را از آن حذف کرد و در عوض سعی شود از طراح های ساده و البته خلاقانه در طراحی آن بهره برده شود.
معمولاً انتظاری که از یک کارت ویزیت کامل و بی عیب و نقص می رود، این است که کارت ویزیت در کنار جذابیتی که دارد، نام برند و خدمات آن را (در حد چند کلمه) بیان کند و راه یا راه های ارتباطی را به مشتریان نشان دهد. حال می توان برای درک بهتر مخاطب و معرفی سریع خدمات یا محصولات ارائه شده، عکس یا تصاویری را در طراحی کارت ویزیت به کار برد.

به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت

به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت

 



:: برچسب‌ها: به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت , طراحی کارت ویزیت , کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

در کنار استفاده از خلاقیت در طراحی بروشور، یکی از بهترین روش ها برای این که بتوانید یک بروشور جذاب طراحی کنید، گرفتن ایده از نحوه چاپ و طراحی بروشور برند های معروف می باشد. شرکت ها و برندهای معروف معمولاً برای به رخ کشیدن قدرت خود در بازار، از روش های جذاب و شیوه های نوین طراحی بروشور بهره می گیرند. همچنین برای چاپ بروشور از کاغذهای باکیفیت استفاده می کنند. اما دلیل این کار چیست؟

برندهای معروف از چه روش هایی برای چاپ و طراحی بروشور استفاده می کنند؟

برندهای معروف از چه روش هایی برای چاپ و طراحی بروشور استفاده می کنند؟

 



:: برچسب‌ها: طراحی بروشور , بروشور تبلیغاتی , چاپ بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

طراحی کارت ویزیت همانند طراحی بنر، طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور دارای مراحلی است که هر کدام را باید با دقت بالایی انجام داد. چرا که کیفیت هر مرحله از طراحی در کیفیت نهایی کارت ویزیت شما تأثیرگذار خواهد بود. نکته ای که در طراحی کارت ویزیت باید به آن توجه داشته باشید این است که شما می خواهید در یک تکه کوچک مقوا به معرفی کسب و کارتان بپردازید. این شاید مهم ترین تفاوتی است که طراحی کارت ویزیت با طراحی انواع دیگر تبلیغات چاپی نظیر طراحی بروشور، کاتالوگ و بنر دارد. حال این کارت کوچک باید در کنار معرفی کسب و کار، اطلاعات لازم را به مخاطب القا کند، برای مخاطب جذابیت داشته باشد، برند شما را ارتقا دهد، راه های ارتباطی بین شما و مشتری را معرفی کند و همچنین ساده و به دور از شلوغی متن و تصویر باشد. کار سخت شد نه؟ در واقع چنین نیست. اگر شما با اصول و تکنیک های طراحی کارت ویزیت آشنایی داشته باشید براحتی می توانید تمامی این نکات را در طراحی کارت ویزیت خود رعایت کنید.

در طراحی کارت ویزیت چه مواردی باید رعایت شوند؟

در طراحی کارت ویزیت چه مواردی باید رعایت شوند؟

 



:: برچسب‌ها: طراحی کارت ویزیت,کارت ویزیت,چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

در بخش طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور، نکات و شیوه های مختلف مربوط به طراحی کاتالوگ، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور و طراحی بروشور مورد بحث قرار گرفت. حال در این مطلب قصد دارم شما را با نوع دیگری از کاتالوگ، یعنی کاتالوگ آنلاین آشنا کنم. طراحی کاتالوگ آنلاین، جدیداً جایگاه خوبی را در بین ابزارهای تبلیغاتی در جهان به خود اختصاص داده. کاتالوگ آنلاین (کاتالوگ دیجیتال) تقریباً همان شکل و ظاهر کاتالوگ های معمولی را دارد با این تفاوت که در فضای اینترنتی قرار می گیرد. چیزی شبیه به بنر تبلیغاتی که در سایت ها می بینید که می تواند به صورت بنر گیف باشد و همچنین تبلیغات فلش. صرف نظر از اینکه کاتالوگ آنلاین تا چه اندازه در کشور ما جا افتاده، می توان ادعا کرد که این روش تبلیغاتی می تواند جذب مخاطب و در نتیجه جذب مشتری بالایی داشته باشد. در حال حاضر ابزارهایی در فضای اینترنت برای طراحی کاتالوگ آنلاین قرار گرفته که می توان با استفاده از آنها به طراحی کاتالوگ آنلاین پرداخت. در ضمن کاتالوگ آنلاین این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید از تصاویر متحرک در طراحی کاتالوگ خود بهره ببرید. با توجه به افزایش روند استفاده از دستگاه های ارتباطی هوشمند و به طبع آن استفاده از اینترنت، افق روشنی می تواند پیش روی استفاده از این نوع کاتالوگ وجود داشته باشد.

طراحی کاتالوگ آنلاین

طراحی کاتالوگ آنلاین

 



:: برچسب‌ها: طراحی کاتالوگ , کاتالوگ , چاپ کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

گسترش روش ها و ترفندهای تبلیغاتی و استفاده از تبلیغات خلاقانه باعث شده امروزه با تبلیغات متنوعی مواجه شویم. این تنوع را می توان در چاپ و طراحی بروشور تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ، طراحی پوستر، طراحی بنر و دیگر ابزارهای تبلیغاتی مشاهده کرد. بروشور نوعی ابزار تبلیغاتی است که به وسیله آن، محصول خاصی با ذکر جزئیات معرفی می شود. پس اولین مرحله در طراحی بروشور تبلیغاتی توجه به نوع محصولی است که قصد تبلیغ آن را دارید. در مرحله بعد شما باید قالب بروشور (طراحی قالب بروشور) خود را مشخص نمایید و با تعیین محتوای موردنظر، کار طراحی و چاپ بروشور را انجام دهید. در طراحی بروشور می توانید طرحی خلاقانه را ارائه دهید (توصیه می کنم سری به مطلب خلاقیت در طراحی بروشور بزنید)، ولی اگر پیش فرضی ندارید بهتر است بروشورهای تبلیغاتی مشابه با محصولات خود و یا حتی غیر مرتبط با آنها را مشاهده کنید و قالب استفاده شده در طراحی بروشور تبلیغاتی و همچنین محتوا و تصاویر استفاده شده را به دقت بررسی کنید تا بتوانید از آنها ایده بگیرید. در واقع با این کار، عمل مهندسی معکوس را در طراحی بروشور تبلیغاتی بکار برده اید.

طراحی بروشور به روش مهندسی معکوس

طراحی بروشور به روش مهندسی معکوس

 



:: برچسب‌ها: طراحی بروشور , بروشور تبلیغاتی , چاپ بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

طراحی بروشور سال هاست که مورد استفاده شرکت ها برای معرفی محصولات خود قرار می گیرد. از این لحاظ (معرفی محصولات) طراحی بروشور شباهت زیادی به طراحی کاتالوگ دارد. ولی تفاوت های اساسی نیز بین آنها موجود است که در مطلب تفاوت طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ به طور مفصل این تفاوت ها توضیح داده شده است. با گذشت زمان شیوه های نوین طراحی بروشور ظهور پیدا کرده اند که در نوع خود انقلابی در طراحی بروشور به حساب می آید. شیوه های نوین در طراحی بروشور به مرور زمان شکل گرفتند و باعث جذابیت و کارایی بیشتر بروشور ها شدند. البته این شیوه ها فقط مربوط به طراحی بروشور نمی شود و شامل تمام مراحل تهیه بروشور، از طراحی قالب بروشور گرفته تا چاپ بروشور، می باشند. با توجه به بازار رقابتی در تبلیغات و معرفی محصول، استفاده از شیوه های نوین طراحی بروشور امری الزامی است.

شیوه های نوین طراحی بروشور

شیوه های نوین طراحی بروشور

 



:: برچسب‌ها: شیوه های نوین طراحی بروشور , طراحی بروشور , چاپ بروشور , بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

در نظر گرفتن نکات مهم و تخصصی در طراحی کارت ویزیت امری الزامیست ولی آیا طراحی زیبا و جذاب کارت ویزیت به تنهایی برای جذب مشتری و معرفی برند کافی است. همان طور که از عنوان مطلب نیز پیداست، در این مطلب قصد داریم در مورد تأثیر کیفیت چاپ در طراحی کارت ویزیت بحث کنیم.
اگر سری به سایت شرکت های ارائه دهنده خدمات چاپ کارت ویزیت زده باشید، مشاهده می کنید که چاپ کارت ویزیت در انواع و اقسام مختلف و با اندازه های استاندارد متفاوتی قابل ارائه است. البته نسبت ابعاد کارت ویزیت می تواند بسته به سلیقه مشتری نیز تعیین گردد ولی قطعاً اگر این نسبت طبق استانداردها معین گردد تأثیرگذاری و کیفیت بالاتری خواهد داشت.

تأثیر کیفیت چاپ در طراحی کارت ویزیت

تأثیر کیفیت چاپ در طراحی کارت ویزیت

 



:: برچسب‌ها: طراحی کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت , کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

شاید به جرأت بتوان گفت که مهم ترین هدف از طراحی کارت ویزیت تأثیرگذاری بر ذهن مخاطب است. همان طور که در طراحی بنر و طراحی بروشور نیز طراحیصرفاً برای معرفی خدمات شرکت و کانال های ارتباطی مشتری صورت نمی پذیرد بلکه یکی از اهداف اصلی، برندینگ شرکت و محصولات یا خدمات است. در واقع می توان این گونه بیان کرد که تأثیرگذاری بر ذهن مخاطب و مشتری همان هدفی است که در پروسه برندینگ دنبال می کنیم. به همین دلیل نوع و کیفیت تبلیغات (اعم از محتوا، قالب، عکس ها و تصاویر و رنگ ها و هر جزء دیگری) می تواند به شدت در برندینگ تأثیرگذار باشد. از این رو ما در مقالات مربوط بهطراحی کارت ویزیت به این موضوع مهم پرداخته ایم. حال اینکه در طراحی کارت ویزیت باید دقت عمل بالایی داشته باشید تا کسی که برای اولین بار کارت ویزیت شما را مشاهده می کند، از برند شما ذهنیتی مثبت در ضمیر ناخودآگاهش ثبت شود.

تأثیر طراحی کارت ویزیت در ذهن مخاطب

تأثیر طراحی کارت ویزیت در ذهن مخاطب

 



:: برچسب‌ها: کارت ویزیت , طراحی کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

خیلی ها تصور می کنند که بروشور همان کاتالوگ است و این دو را با هم اشتباه می گیرند. درست است که بروشور و کاتالوگ شباهت های زیادی به هم دارند، ولی نباید این دو ابزار تبلیغاتی را یکی دانست. در این مطلب قصد داریم بطور مختصر، تفاوت طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ را بیان کنیم.
در ابتدا باید گفت که کاتالوگ ابزاری است برای معرفی کلی محصولات و خدمات شرکت تا بیننده را با فعالیت های تان آشنا کنید. همچنین در طراحی کاتالوگ به جزئیات محصول پرداخته نمی شود. در صورتی که در طراحی بروشور محصولات با بیان جزئیاتشان معرفی می گردند. کاتالوگ بیشتر برای فروشندگان، عمده فروشان و صاحبان کسب و کار طراحی و چاپ می شود، اگر چه می توان آن را مستقیماً به دست مشتریان نهایی نیز رساند. این در صورتی است که طراحی بروشور بیشتر به هدف استفاده مشتریان نهایی انجام می گیرد. آخرین تفاوت نیز مربوط به حجم بروشور و کاتالوگ است که کاتالوگ معمولاً دارای حجم کمتر و مطالب آن مختصر و مفید است.

تفاوت طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ

تفاوت طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ

 



:: برچسب‌ها: طراحی کاتالوگ , چاپ کاتالوگ , کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

شرکت های تبلیغاتی که کار طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ انجام می دهند، قبل از هر چیزی به فعالیت شرکت یا مؤسسه ای که قصد طراحی کاتالوگ برای آن را دارند توجه می کنند. چرا که اساس و پایه کاتالوگ (و خیلی از ابزارهای تبلیغاتی مانند بنر، بروشور و …) باید با توجه به نوع فعالیت شرکت و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهد شکل می گیرد. در طراحی کاتالوگ برای شرکت های خدماتی، محصولی برای تبلیغ وجود ندارد و محتوای کاتالوگ تبلیغاتی در واقع خدمات شرکت را شرح می دهد. همانطور که در مطلب انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ توضیح دادیم، بهترین شیوه انتخاب عکس، استفاده از محصولات خود شرکت است. ولی از آنجا که در طراحی کاتالوگ برای شرکت های خدماتی محصولی وجود ندارد، باید از تصاویر گرافیکی با کیفیت، محیط انجام خدمات و رنگهای مناسب (برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رنگ مناسب برای طراحی کاتالوگ، مطلب تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ را مطالعه کنید) در تهیه کاتالوگ تبلیغاتیاستفاده نمود.

طراحی کاتالوگ برای شرکت های خدماتی

طراحی کاتالوگ برای شرکت های خدماتی

 



:: برچسب‌ها: طراحی کاتالوگ , چاپ کاتالوگ , کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

اگر سری به سایت های ایرانی و خارجی که در زمینه خدمات تبلیغاتی و به خصوص طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور فعالیت می کنند بزنید، مشاهده می کنید که در بعضی از آن ها قالب های آماده طراحی کاتالوگ برای دانلود قرار داده شده است. همچنین در بعضی از نرم افزارهای طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور، قالب های آماده ای را برای طراحان در نظر گرفته اند. این قالب های آماده برای افراد آماتور و کسانی که آشنایی زیادی با نرم افزارهای طراحی کاتالوگ ندارند و یا افرادی که آشنایی زیادی با طراحی قالب بروشور و کاتالوگ ندارند و نمی خواهند هزینه خاصی را صرف آن کنند می تواند مناسب باشد.

قالب های آماده طراحی کاتالوگ

قالب های آماده طراحی کاتالوگ

 



:: برچسب‌ها: قالب های آماده طراحی کاتالوگ , طراحی کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

امروزه حضور در فضای آنلاین یکی از ملزومات تبلیغات و بازاریابی برای شرکت های تولیدی و خدماتی می باشد بطوری که برخی از شرکت ها و سازمان ها اکثر و یا حتی همه مشتریان خود را از این طریق جذب می کنند. همان طور که می دانید و در مقالات مربوط به طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور توضیح دادیم، بروشوریک ابزار تبلیغاتی برای معرفی محصولات می باشد که دقت در طراحی آن، بسیار حائز اهمیت است. حال در این مطلب می خواهیم شما را با یکی از شیوه های نوین طراحی بروشور یعنی طراحی بروشور آنلاین آشنا کنیم. طراحی بروشور آنلاین ابزاری در فضای آنلاین است که شما پس از طراحی بروشور، آن را در معرض دید کاربران اینترنتی قرار می دهید. در واقع در این روش شما نیازی به چاپ بروشور ندارید. طراحی بروشور آنلاین همانند طراحی کاتالوگ آنلاین انجام می شود و تقریباً تمامی مزایای کاتالوگ آنلاین را دارا می باشد. البته تفاوت طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ را نیز باید در نظر بگیرید.

طراحی بروشور آنلاین

طراحی بروشور آنلاین

 



:: برچسب‌ها: طراحی بروشور آنلاین , طراحی بروشور , بروشور , چاپ بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

کارت ویزیت شامل اطلاعاتی فشرده، مختصر و مفید و به دور از حاشیه و توضیحات است. به بیان دیگر کارت ویزیت سریع ترین ابزار تبلیغاتی در بین انواع تبلیغات چاپی (مانند بروشور، کاتالوگ و بنر ) است که مخاطب در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به مشاهده تمام اطلاعات آن خواهد بود. از این رو کارت ویزیتفقط شامل اطلاعات مهم است. ولی این اطلاعات شامل چه مواردی است؟ از جمله اطلاعاتی که باید در طراحی کارت ویزیت آورده شود، نام تجاری، آرم یا لوگوی شرکت، نوع محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت (با توجه به این که طراحی کارت ویزیت برای شرکت خدماتی صورت می گیرد یا شرکت تولیدی) و اطلاعات تماس و راه های ارتباطی با مشتری را می توان نام برد.

اطلاعات مهم در طراحی کارت ویزیت

اطلاعات مهم در طراحی کارت ویزیت

 



:: برچسب‌ها: طراحی کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت , کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

همان طور که در دیگر مباحث مربوط به طراحی کارت ویزیت اشاره کردیم مهم ترین ویژگی که باید در طراحی و چاپ کارت ویزیت مورد توجه قرار دهید، جذابیت بصری کارت ویزیت است. امروزه استفاده از کارت ویزیت تقریباً برای هر کسب و کاری ضرورت دارد و سهم مهمی در تبلیغات آن کسب و کار را داراست. از این رو صرف وقت و انرژی کافی و یا استفاده از یک طراح گرافیست حرفه ای برای طراحی کارت ویزیت اهمیت بالایی دارد. برای اینکه بفهمید یک کارت ویزیت تا چه اندازه قدرت در جذب مشتری دارد کافی است به عنوان یک مخاطب عادی و بدون در نظر گرفتن نکات حرفه ای طراحی، نگاهی به کارت ویزیت بیاندازید. در ابتدا چه حسی از مشاهده کارت ویزیت دارید.

طراحی کارت ویزیت جذاب و خلاقانه

طراحی کارت ویزیت جذاب و خلاقانه

 



:: برچسب‌ها: طراحی کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت , کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

تصاویر به جهت دارا بودن جنبه بصری، از اهمیتی خاص در طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ و طراحی بنر برخوردارند. در مطلب 10 ثانیه فرصت برای برداشت اولیه بروشور، توضیح داده شد که شما فرصت محدودی برای جلب توجه مخاطب خود دارید. اما چگونه این امر میسر می گردد؟ انتخاب تصاویر در طراحی بروشور یکی از کلیدی ترین اصول در تهیه بروشور می باشد که اگر در چاپ و طراحی بروشور به آن توجه نشود، مقدار زیادی از زحمات و هزینه های طراحی بروشور و چاپ بروشور به هدر خواهد رفت. تصور کنید که یک بروشور ساده، با عکس های نه چندان جذاب و پر از مطالب نوشتاری و طولانی را در دست بگیرید و بخواهید آن را مطالعه کنید. چقدر انگیزه برای مطالعه آن دارید؟ در عوض اگر بروشوری با رنگ بندی زیبا و تصاویری جذاب در دست شما باشد یا حتی آن را از دور مشاهده کنید، قطعاً از مطالعه آن لذت خواهید برد، حتی اگر موردنیاز شما نباشد. پس برای انتخاب تصاویر در طراحی بروشور وقت بگذارید.

انتخاب تصاویر در طراحی بروشور

انتخاب تصاویر در طراحی بروشور

 



:: برچسب‌ها: طراحی بروشور , طراحی بروشور تبلیغاتی , چاپ بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

فونت مناسب طراحی کارت ویزیت از دو جهت حائز اهمیت می باشد. اول این که در ظاهر و کیفیت طراحی کارت ویزیت اثر گذاری بالایی دارد و با انتخاب فونت مناسب برای متن های درج شده در کارت ویزیت می توان با کوچکتر کردن نوشته حجم کمتری را در کارت ویزیت اشغال نمود. دوماً از آنجا که کارت ویزیتاندازه محدودی دارد، بیشتر متون درج شده در کارت ویزیت را اطلاعات مهم در طراحی کارت ویزیت تشکیل می دهند. از این رو این اطلاعات با وجود سایز کوچکی که دارند، باید خوانا و واضح باشند و مخاطب با همان نگاه اول براحتی بتواند نوشته های کارت ویزیت را مشاهده کند.

فونت مناسب طراحی کارت ویزیت

فونت مناسب طراحی کارت ویزیت

 



:: برچسب‌ها: طراحی کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت , کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

با فراگیر شدن استفاده از کاتالوگ در دهه های اخیر و تکنیک های طراحی کاتالوگ، نرم افزارهای طراحی کاتالوگ فراوانی امروزه در بازار موجود می باشند که کار را برای طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ بسیار آسان تر و سریع تر کرده است. از این رو قصد دارم در این مطلب به اختصار چند مورد از بهترین نرم افزارهای طراحی کاتالوگ را به شما معرفی کنم.

نرم افزار های طراحی کاتالوگ

نرم افزار های طراحی کاتالوگ



:: برچسب‌ها: نرم افزار های طراحی کاتالوگ , طراحی کاتالوگ , چاپ کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تنوع در متد و ابزارهای تبلیغاتی، حساسیت و رقابت در نحوه بازاریابی و تبلیغات در جامعه امروز به شکل چشم گیری بالا رفته است. در این بین ابزارهای تبلیغاتی بسیار کارآمد و رایجی وجود دارند که بکارگیری آنها با رعایت اصول تبلیغاتی می توانند مثمر ثمر واقع شوند. ابزارهایی چون بنر، کاتالوگ، بروشور، پوستر، کارت ویزیت، تراکت و … که در طراحی هر کدام باید به نکات مختلفی توجه داشت. در این مطلب می خواهیم به اختصار در مورد نکات کلیدی در طراحی کاتالوگ صحبت کنیم.

نکات کلیدی در طراحی کاتالوگ

 



:: برچسب‌ها: طراحی کاتالوگ , چاپ کاتالوگ , کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا گراف

7 اصل فوق العاده طراحی لوگو بدانید 

طراحی لوگو مبحثی در چند سال گذشته روی نقطه اوج خود در بازار تجارت بسر میبرد ، کارآفرینان لوگو ها را دوست دارند. چرا نباید داشته باشند!؟ یک لوگو باطراحی خوب به دنیا اعلام می‌کند “ما آمده‌ایم” و برای تجارت، جدی هستیم. رسیدن به یک لوگو ی مناسب نیازمند کار زیاد و همگام بودن با آخرین تغییرات در دنیای طراحی است. لوگو شاید بهترین راه برای خلق هویت برند و تاثیرگذاری روی مشتری باشد، طوریکه آنها بدین واسطه آدرس سایت شما را بخاطر سپرده و برای بار دوم به آن مراجعه کنند.

لوگو ها همه‌جا در اطراف ما هستند. حتی کودکانی که هنوز توانایی بستن بند کفش خود را ندارند، بسیاری از لوگو ها را تشخیص می‌دهند یا می‌توانند با دیدنلوگو ی یک کسب و کار متوجه شوند چه چیزی را می‌فروشد. در عصری که هر کسی باید برای جا انداختن محصولات، خدمات و کسب و کارش وبسایتی راه اندازی کند، تقاضا برای داشتن لوگوهای فوق‌العاده از هر زمانی بیشتر است. شاید بیش از هر زمان دیگری، نمونه‌های طراحی لوگو در فضای بیرون دیده می‌شوند، و به همین دلیل چالش جدی برای متفاوت بودن بوجود آمده است.

7 اصل فوق العاده طراحی لوگو

7 اصل فوق العاده طراحی لوگو

 



:: برچسب‌ها: طراحی لوگو , طراحی آرم ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()