همان طور که توضیح دادیم ، بنر های تبلیغاتی ، شیوه ی نوین و به صرفه تری برای تبلیغات هستند. تاثیر بنر بر تبلیغات جنبه های زیادی دارد و به صورت دقیق باید این آثار ارزشیابی شود. در این مقاله ، فاکتورهای مهمی که تاثیر بنر بر تبلیغات را نشان می دهند ، معرفی می کنیم.
بنر های تبلیغاتی ، مدت هاست که در زمینه تبلیغات و بازاریابی به خوبی سنجیده و تایید شده اند. باورکردنی نیست اما تا سال 2009 ، میزات کلیک های بنر های تبلیغاتی موجود در سایت های محتلف ، از 20 درصد به 50 درصد افزایش پیدا کرد ، واین موضوع به معنای تاثیر قطعی و البته رو به رشد این شیوه تبلیغات ، یعنی استفاده از بنر های تبلیغاتی می باشد. با ویژگی های این بنر ها در ادامه آشنا خواهید شد.
کاربردی های زیادی برای بنر وجود دارد که به دلایلی مختلفی ، امروزه به عنوان رایج ترین شیوه ی جهت گسترش تجارت در دنیای وب به کار می برد . ابتدا باید نیاز خود را بشناسیم و سپس با کاربردهای مختلف بنر که وجود دارد، تطبیق دهیم. در این مقاله با انواع استفاده های بنر و لزوم آن آشنا میشوید.
بعد از طراحی بنر مناسب و بهینه برای وب سایت ، موقعیت قرار گیری بنر می باشد که بخش عمده ی بازدهی آن را تضمین می کند. چرا که موقعیت بنر است که سبب بهتر دیده شدن آن میشود. بر این اساس ، در انتخاب جایگاه مناسب برای درج بنر ، باید به نکاتی توجه داشته باشیم که در ادامه بیشتر در این باره می خوانید.
زمانی که قصد داشته باشیم با استفاده از بنر ، به تبلیغات در فضای وب بپردازیم ، نیاز است که اطلاعاتی مقدماتی در ارتباط به هر یک داشته باشیم. یکی از مواردی که اغلب کاربران میان آن ها تفاوتی قائل نمیشوند ، لوگو و بنر می باشند. حال این که تفاوت لوگو و بنر آن چنان اساسی هست که تصمیم گرفتیم با انتشار مقاله امروز ، در تشخیص تفاوت این دو عنصر مهم در عرصه ی تبلیغات و برندینگ ،به شما کمک کنیم.
انواع بنر های موجود ، برای اهداف مختلفی که مهم ترین ترین آن ها تبلیغات است ، استفاده میشوند. یکی از عواملی که در تاثیر گذاری بنر ها نقش به سزایی دارد ، نحوه طراحی بنر هاست. این که یک بنر تا چه اندازه خلاقانه باشد و باعث جذب کاربر شود ، بحث مفصلی است که به صورت خلاصه در این مقاله نکات لازم برای ساخت بنر های خلاقانه را ذکر می کنیم.
در اغلب وب سایت ها ، بخش هایی معمولا در قالب مستطیل شکل در پایین یا بالای سایت ها دیده میشوند که بنر (banner ) خوانده میشوند. بنر ها اهداف مختلفی را دنبال می کنند که خواه نا خواه در وب سایت ها شاهد آن ها هستیم و یکی از راه های مدرن برای بهتر دیده شدن هستند. اما در دنیای وب تعریفبنر با بنر هایی که در سطح شهر دیده میشود متفاوت است. در این مقاله به صورت کامل با تعریف بنر و مشخصه های آن آشنا خواهید شد.
بنر چیست؟
بنر ها با اهداف مختلفی به کار برده میشوند و انواع مختلفی دارند. بیشترین کاربرد بنر ها در تبلیغات می باشد که به آن ها بنر های تبلیغاتی گفته میشود. در ادامه تعریف بنر را می خوانید. بنر ، تصویری اغلب مستطیل شکل می باشد که با توجه به نیاز های مختلف ، در موقعیت های متعدد در وب سایت ها قرار میگیرند. بنر ها اندازه های مختلفی دارند که در طراحی بنر ، بیشتر با عرض 468 و ارتفاع 60 (468 x60 ) و بهینه میشوند.
محتوای بنر ها پایه ی اصلی بنر ها عکسی است که در طراحی بنر از آن ها استفاده می کنیم. همان طور که در تعریف بنر گفته شد ، هر بنر ابعاد مشخصی دارد که با توجه به آن ، عناصر دیگری نیز در آن به کار گرفته میشود. بعد از تصویر ثابتی که می تواند آرم یا نشانه ی یک کمپانی ، وب سایت ، اشخاص و…باشد ، متن و آیکن ها گرافیکی نیز در بنر ها به کار گرفته میشوند.
علت استفاده از بنر ها در واقع هر بنر می تواند شناساگر برند به افراد مختلف باشد و لذا اغلب ترجیح داده میشود که بنر در سایت های پربیننده جهت تبلیغات درج شود. حال که با تعریف بنر و جایگاه آن در طراحی بنر آشنا شدید ، می توانید از این ابزار با هزینه کمتر و بازده بیشتر، جهت رونق کسب و کار خود استفاده کنید.
با بخش دوم از بررسی علت کناره گیری وب سایت شیپور از نمایش بنر تبلیغاتی و طراحی بنر های تبلیغاتی جذاب در فضای مجازی و همچنین ادامه ندادن این روند در تبلیغات تلویزیونی بپردازیم .
اگر بخش اول این مطلب رو پیگیری کرده باشید ( تبلیغات شیپور | علت توقف نمایش بنر تبلیغاتی ) به برند سازی شیپور و اینکه با ویدیوی مصاحبه با مدیر Sheypoor اشاره ای کردیم .
سری اول از معرفی کاور های موزیک که در رضاگراف طراحی شده است
از اینکه سر آغازی شد که به بهانه ای متفاوت باز هم خدمت شما دوستان و سروران عزیز برسیم خوشحالیم ، با سری اول از نمونه کارهایی که در زمینه طراحی کاور آهنگ توسط سایت رضاگراف آماده و طراحی شده در خدمت شما هستیم .
همانطور که از عنوان مطلب مشخص است ، امروز می خوایم نگاهی ریز بینانه و با کمی دقت بیشتر به عواملی که در شکست یک کمپین تبلیغات اینترنتی دخیل هستند اشاره ای داشته باشیم و البته که گزیده ای از راه های موجود برای جلوگیری از این شکست رو برای شما بیان کنیم ، خواندن این مطلب رو به مدیران محترمی که قصد موفقیت در کمپین های تبلیغاتی خود را دارند به صورت جدی پیشنهاد می کنیم .
نکته لازم به ذکر ، قبل از خواندن این مطلب : مباحث نوشته شده در این پست حول محور تبلیغات اینترنتی می باشد و رعایت آن در تبلیغات و کمپین های اینترنتی خود طبیعاتا به هدفمندتر شدن و سود آوری بیشتر شما کمک خواهد کرد .
سلام و عرض ادب دارم خدمت شما کاربران و مشتریان محترم سایت رضاگراف ، امروز و در این مطلب همراه ما باشید تا کمی در مورد شعارها و به نوعی تیترهای تبلیغاتی صحبت کنیم .
میتونیم در عرصه ی تبلیغات چه مجازی و چه تبلیغات محیطی و حتی تلویزیونی … تیتر ها و یا شعارهای تبلیغاتی را جزو مهمترین عواملی بدانیم که در میزان کلیک خوردن بر روی بنر های تبلیغاتی و میزان جذب مخاطبان دانست .
در طی سال هایی که بر تبلیغات مجازی میگذرد همواره به این امید بودیم که مدیران وب سایت برای تبلیغات خود از شعارهای تبلیغاتی بهینه یا خلاصه تری استفاده کنند چرا که همچنان در برخی بنر های تبلیغاتی به شدت از گنگ و یا نام مفهوم بودن متن ها رنج می بریم ، این رو ما نمیگوییم بلکه مخاطبان اینترنتی میگویند ، کسانی که بیشتر وقت خود را در فضای اینترنت می گذرانند و طبیعاتا جزو مخاطبان بنرهای تبلیغاتی ما هستند .
امروز با شما هستیم تا شما عزیزان را با نحوه ژست گرفتن برای یک عکس خوب و حرفه ای که مناسب برای کاور آهنگ می باشد ، آشنا کنیم .
توجه داشته باشید که در این مطلب بیشترین تمرکز ما برای هنرمندان عزیز کشور می باشد ، البته امیدواریم مطالبی که نوشته می شود برای دوستان عزیز دیگری هم مفید باشه .
داریم به ماه عزیز و با احترام محرم نزدیک می شیم و میدونم خیلی از شما دوستان در جستجو عکس ها و پوستر هایی به مناسب این ماه عزیز ( محرم ) هستید .
ما سعی کردیم در این پست مجموعه ای رو برای شما آماده کنیم ، که جستجو شما رو کمتر کنیم و شما رو به هدفتان برسونیم.
مجموعه پوستر محرم
هفتاد و دو سینه سرخ هجرت کردند / با سرورِ آفتاب بیعت کردند رفتند و به دریای ابد پیوستند / چون رود ، به اصل خویش رجعت کردند . . .
پس از استقبالی که شما عزیزان از پست ویژه هفته دفاع مقدس داشتید ..که سعی کرده بودیم مجموعه ای پوستربا کیفیت بالا و بدون هیچگونه تگ تبلیغاتی رو برایتان اماده کنیم.. همچنین در این پست هم مجموعه بسیار زیبا از پوستر و عکس های با کیفیت و بدون هیچگونه تگ تبلیغاتی رو برای شما آماده کردیم
همانطور که میدانید ،عکس ، تصویر نمادین موسیقی یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار برای یک خواننده به حساب می آید ، و قطعا برای یک خواننده ویترین نمایش آن به شمار میرود ، از این رو باید دارای معیار ها و ویژگی هایی باشد تا بتواند مخاطبان را از حس درونی اثر با خبر سازد .
هرچه جلوتر پیش می ریم و روزها رو پشت سر میزاریم بیشتر به تنگ شدن عرصه رقابت بین کسب و کار پی میبریم ، اینکه اکثر مدیران وب کم کم به فکر سر و سامون دادن صفحه ی تجاری خودشون می افتن . مثلا خود ما که الان وقتی به گذشته مون رجوع می کنیم و به مقایسه وب سایت فعلی سامانه طراحی بنررضاگراف با سال های آغازین تاسیس – راه اندازی سامانه نگاهی می اندازیم میبینیم که باید تدارکات بیشتری برای کاربران و افرادی که به سایت سر میزند بچینیم و بتونیم با تصاویر مناسب و جذاب ذهنیت خوبی از سامانه براشون ایجاد بکنیم .
با توجه به گسترده تر شدن هرچه بیشتر تبلیغات بنری در فضای اینترنت ، از این رو بنر فلش دارای محبوبیت خاصی در بین بازدیدکنندگان اینترنت و همچنین صاحبان کسب و کار شده است.