|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
تراکت تبلیغاتی
طراحی تراکت تبلیغاتی
به نام خدا ، صحبت امروزمون در مورد تراکت تبلیغاتی است ، در يک تيتر و نگاه تراکت ها جزو معروف ترين نوع تبليغات در بين عموم مردم به حساب مي آيد ميتوان گفت تراکت به دليل قيمت پايين چاپ آن بيشتر فروشنده ها يا صاحبان کسب و کارهاي کوچک را به سمت خود کشانده است ، اکثر صاحبان کسب وکار هاي کوچک اين نوع تبليغات را از تبليغات گران تر . از جمله تبليغات محيطي ، تبليغات مجله اي و … ترجيح مي دهند .
تراکت تبليغاتي از نوع و در کيفيت هاي مختلفي تشکيل و قابل ارائه و چاپ هستند که هر کدام را ميتوانيد با توجه به سليقه ، بودجه يا نياز خود انتخاب کنيد . جنس تراکت ها در قالب تراکت هاي فوري که به صورت تک رنگ ( سياه و سفيد ) با چاپ دستگاه ريسو در کاغذ هاي تحرير ( معمولي ) انجام مي شود . همچون ديگر جنس ها ، تراکت هاي تبليغاتي با کاغذ گلاسه 135 گرم به صورت تمام رنگ و با کيفيت بالا ، و در نهايت تراکت هايي با کاغذ تحرير ( معمولي )که بصورت تمام رنگي چاپ مي شوند .
:: برچسبها:
طراحی تراکت ,
تراکت تبلیغاتی ,
چاپ تراکت ,
تراکت ح ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
چرا کارت ویزیت های ساده محبوب ترند
اغلب وقتی به طرح برخی کارت ویزیت های تجاری و بازرگانی نگاهی می اندازیم در عمق آن به یک نقطه مشترک می رسیم که چرا این مقدار طرح های ساده و بی آلایش هستند . سوال در ذهن ما ایجاد می شود که آیا طراح کارت توانایی طراحی یک کارت جذاب و اعمال عناصر گرافیکی در طرح نداشته و بسنده به چند خط متن ، شماره تماس و یا ایمیل کرده است !؟
از نگاه ما ( طراحی بنر و توسعه گرافیک رضاگراف ) می شود طرح کارت ویزیت را به بخش های مختلفی تقسیم کرد که کدام در جای خود و برای افراد مختص به خود دارای ویژگی های و کاربرد های مختلف و میزان تاثیر پذیری گوناگونی هستند . دسته اول را باید به نوع تجاری – گرافیکی تشبیح کنیم که این در نوع طراحی علاوه بر سادگی ، خلاقیت را هم به آن اضافه میکنید و در طراحی آن ترکیبی از سادگی و خلق ایده را استفاده می کنید که البته بخش خلاقیت را کمتر در تم های داخلی طراحی کارت ویزیت مشاهده میکنید و اکثر تجار و افراد واحد های ارشد بازرگانی بیشتر بر روی ساده بودن طرح حتی صورت مستقیم و غیر مستقیم نیازی مفهوم دار بودن طرح هم تاکیدی ندارند . که این موضوع متاسفانه بر خلاف مدیران موفق اروپایی می باشد .
:: برچسبها:
طراحی کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
طراحی کارت ویزیت رضاگراف : در این مطلب با شما هستیم تا با پرفروش ترین کارت ویزیت های تجاری که در سال 1394 طراحی و چاپ شده اند معرفی کنیم ، این مطلب از تجربه شخصی من و پرس و جو از همکاران برگرفته شده و اختیار شما قرار می گیرد .
پس از بررسی کارت ویزیت چیست و ویژگی های کارت ویزیت ، به این موضوع واقف شده ایم که در به چاپ رسیدن business card میتواند در اندازه ها و جنس های مختلفی چاپ شود که انتخاب نوع جنس به مشتریان بستگی دارد ، چراکه کارت ها با توجه به جنس دارای قیمت های مختلفی هستند که این قیمت کارت گاها متغیر می باشد و مشتری با توجه به سقف بودجه یک جنس کارت ویزیت را انتخاب می کند .
اما در این بین مشتریان باهوشی وجود دارند که تعادل را حفظ می کنند و جنسی را انتخاب می کنند که هم دارای کیفیت مطلوبی باشد هم قیمت مناسبی را شامل شود .
پر فروش ترین جنس کارت ویزیت چیست؟
از جنس هایی که تعادل را کرده اند و سفارش دهندگان زیادی را به سمت خود کشاند باید به موارد زیر اشاره کرد :
کارت ویزیت کتان
کوچک تر از کارت ویزیت های دیگر با سایز 4/8 * 8/5 – ارزیابی قیمت 30 الی 40 هزار تومان .
چاپ کارت ویزیت کتان
:: برچسبها:
طراحی کارت ویزیت ,
کارت ویزیت ,
چاپ کارت ویزیت ,
پر فروش ترین جنس کارت ویزیت چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
هدف از سفارش و نمایش بنر تبلیغاتی چیست
امروزه وقتی صفحات اینترنتی دلخواه رو مرور می کنیم با حجم عمده ای از بنر تبلیغاتی مواجه می شویم ، بنر هایی که با رنگ های متفاوت ، افکت مختلف و ساختار مناسب و گاها نامطلوب طراحی بنر شده اند . در اوضاع اقتصادی فعلی که اکثر مدیران کسب و کار ها در تلاش هستند با تبلیغات گستره سرو سامانی به وضعیت فعلی خود دهند اهمیت این موضوع بیش از پیش نمود می کند که هدف از سفارش و نمایش بنر تبلیغاتی چیست و مدیران با فکر و اندیشه با این دنیای بزرگ تبلیغات می گذارند . آیا فقط صرف هزینه های میلیونی برای طراحی بنر و نمایش آن در فضای مجازی می تواند نتیجه مطلوبی را برای آن ها به همراه داشته باشد یا خیر .
هدف از سفارش و نمایش بنر تبلیغاتی چیست
:: برچسبها:
طراحی بنر ,
طراحی بنر تبلیغاتی ,
سفارش بنر ,
مقالات طراحی بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
دلیل اینکه چرا همچنان با گذشت زمان و دیجیتالی شدن اکثر مراودات و تماس های کاری در تجارت ، چرا باز هم شاهد حساسیت بالای بیشتر مدیران برای داشتن یک کارت ویزیت خوب هستیم ، قبل از هرچیز باید بدانید کارت ویزیت چیست و چه کاربردی دارد .و همانطور که در مطلب گذشته در مورد ویژگی های کارت ویزیت چیست و از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم صحبت کردیم امروز میخواهیم در مورد چند دلیل برای استفاده از کارت ویزیت بپردازیم .
دلیل استفاده از کارت ویزیت در دنیای امروز
با وجود اینکه امروز امضاهای قراداد ، ارسال پست الکترونیکی ، حضور در جلسات و هماهنگی و همه چیز ما به صورت مجازی هماهنگ و پیگیری می شود ، می توان کارت ویزیت را بیش از پیش ابزار پرکاربرد بدانیم .در زیر به دلایلی که باعث می شود همچنان افراد برای معرفی خود در کیف پول خود همیشه تعدادی کارت شخصی یا تجاری خود را جای دهند اشاره می کنیم .
:: برچسبها:
طراحی کارت ویزیت ,
کارت ویزیت ,
چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
نکات مهم یک بروشور تبلیغاتی
تحقیقات نشان داده است که اکثر افراد تبلیغات چاپ شده را راحتر دنبال می کنند که در این بین طراحی بروشور و چاپ آن جزو دسته ای به حساب می آید که اگر بخواهید مشتریان بالقوه ای را هدف قرار دهید می توانید چاپ بروشور را در دستور کسب و کار خود قرار دهید .
نکات مهم یک بروشور تبلیغاتی
:: برچسبها:
طراحی بروشور ,
چاپ بروشور ,
بروشور تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
الفبای اجرای طرح کارت ویزیت
بسیاری از مردم ارزش داشتن یک کارت ویزیت خوب و حرفه ای را نادیده می گیرند شاید هم کوچک بودن کارت ویزیت که به حالت یک مقوا براق یا مات با ذکر چند نوشته که روی آن نوشته شده است را نادیده و دست میگیرند ، در نوشته هایی که در مورد باید و نباید های کارت ویزیت – دلیل استفاده از کارت ویزیت در دنیای امروز ذکر کردیم بی شک به اهمیت کارت های کسب و کار بازرگانی و تجاری بیشتر پی خواهی برد .
الفبای اجرای طرح کارت ویزیت
:: برچسبها:
کارت ویزیت ,
طراحی کارت ویزیت ,
چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
طراحی کارت ویزیت رضاگراف : استفاده از کارت ویزیت هنوز هم جزو یکی از بهترین استراتژی های بازایابی غیر مستقیم در برابر مشتریان بالقوه به حساب می آید . بسیاری از طراحان گرافیک همچنان بر این تلاش هستند تا بتوانند در بین حجمه ی جمعیت تجاری یک طرح منحصر به فرد و جذاب را خلق کنند .
تاثیر رنگ ها در کارت ویزیت
در اغلب موارد یک کارت ویزیت ساده می تواند نتایج بزرگی برای شرکت و کمپانی به ارمغان آورد، تنها کافی است کار ساده شما دارای ویژگی های خاص و مفهوم داشته تا بتواند اثر بخش باشد .
- مطالب مرتبط :
- کارت ویزیت چیست
- از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم
- پر فروش ترین جنس کارت ویزیت
:: برچسبها:
تاثیر رنگ ها در طراحی کارت ویزیت ,
کارت ویزیت ,
طراحی کارت ویزیت ,
چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
تصاویر یا عکس هایی که در بروشور بکار می رود یا حتی دیگر تبلیغات چاپخانه ای جز عامل اصلی یک طرح بحساب می آیند . علت استفاده از گذاشتن عنوان این مطلب تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور به واقع به این دلیل بود که شما را بیشتر به ویژگی های استفاده از یک عکس منحصر به فرد در طراحی با چاپبروشور تبلیغاتی آشنا کنیم .
دقت کرده اید وقتی در اتوبان ها ، خیابان و … در حال گذر هستیم با تبلیغات محیطی در ابعاد مواجه می شود که عمده ی آن طراحی بنر خود با پوشش 70 الی 80 درصدی یک عکس تکمیل می کنند . استفاده از یک عکس در بیشترین قسمت های طرح به علت بی دانشی یک طراح در طراحی نیست ، بلکه نشاگر اهمیت دادن به میزان تاثیر گذاری آن تصویر بر روی افراد رهگذر است . تصاویر به خوبی میتوانند در تمام طراحی ها قدرت نمایی کنند .
تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور
:: برچسبها:
طراحی بروشور ,
چاپ بروشور ,
بروشور ,
بروشور تبلیغاتی ,
تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
کارت ویزیت کتان
طراحی کارت ویزیت رضاگراف : کارت ویزیت کتان را باید جزو دسته قدیمی و پرفروش در چاپخانه ها بدانیم این نوع با توجه به دارا بودن برخی ویژگی ها توانسته مشتریان زیادی رو به سمت خودش جذب کند .
آشنایی با کارت ویزیت کتان
جنس کتان در فرم های کارت ویزیت کتان آلمان 350 گرمی ، کارت ویزیت کتان امباس 300 گرمی و کارت ویزیت کتان پلاستیک به چاپ می رسد . که عمومی ترین و پرفروش ترین آن را باید کتان آلمان بدانیم .
:: برچسبها:
طراحی کارت ویزیت کتان ,
طراحی کارت ویزیت ,
چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
باید و نباید هایی در کارت تجاری وجود دارد
همانطور که در مطلبی گذشته در مورد کارت ویزیت چیست اشاره داشتیم که کارت ویزیت نشانگر هویت شرکت ، شخصیت افراد ( در کارت های شحصی یاBusiness Cards Personal ) و یا نمایان گر هویت برند شماست ، بخصوص هنگامی که بدنبال نتیجه گیری از گفتمان های تجاری حضوری دارید ، وقتی که میخواهید کارت ویزیت خود را از جیب در آورده و در اختیار فرد متقابل بگذارید مطمئنا برای اولین بار در این فکر هستید که بتوانید تصویر خوبی از خود در ذهن شخص مقابل ایجاد کنید . چرا که کارت های کسب و کار باید حرفه ای ، قابل درک و جذاب باشند تا بخوبی منعکس کننده هویت شما باشد .
باید و نبایدهای کارت ویزیت
ترکیبی از سادگی و انتخاب رنگ متناسب با موضوع Business Card شما رقم بزند .اگر به رنگ هایی که در طراحی کارت ویزیت شما اعمال می شود دقت نشود و با موضوع شغل و کسب و کار شما همخوانی نداشته باشد میتواند جنبه های مثبت برای تصویر جذاب در ذهن افراد را از بین ببرد و این مورد حساس ، مهم و فوق العاده موثر بحساب می آید بشیوه ای باشد طراحی هماهنگی کاملی با موضوع داشته باشد البته که در آینده ای نزدیک در مطلبی جداگانه به آن میپردازیم .و پیشنهاد می کنم مقالات ما را دنبال کنید . ( مقالات طراحی کارت ویزیت )
باید و نبایدهای کارت ویزیت
:: برچسبها:
کارت ویزیت ,
طراحی کارت ویزیت ,
نمونه کارت ویزیت ,
جنس کارت ویزیت ,
چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : رضا گراف
راهنمایی اولیه طراحی بروشور و چاپ بروشور
در اینجا به چند نکته که میتواند به شما کمک کند تا با راحتی بیشتر یا به نوع حرفه ای تر طراحی بروشور تبلیغاتی را آغاز کنید اشاره میکنیم . شاید هم شما از قبل یک تم آماده را در اختیار داشته باشید ، اما با رعایت نکاتی که در اینجا ذکر میکنیم قطعا می توانید حرفه ای تر بروشور و طراحی آن را شروع کنید .
هدف از طراحی بروشور و چاپ بروشور چیست
قبل از شروع به طراحی ، مطمئن شوید که هدف مشتری از طراحی بروشور و چاپ آن چیست . همیشه در وهله اول از مشتری خود بپرسید که چه اهدافی برای چاپ تبلیغات بروشور در سر دارند و چه چیزی را میخواند به بیننده انتقال دهد . brochure برخلاف کاتالوگ می باشد و ایده هایی که برای طراحی کاتالوگ در سر دارید بسیار متفاوت تر است در brochure شما میتوانید توضیحات بیشتری درباره محصولات و خدمات قابل ارائه خود به مشتریان هدف نشان دهید . اهداف خود را ذهن نگاه دارید و هدف خود را با طراحی های جذاب و منحصر به فرد به مشتری نشان دهید .
راهنمایی اولیه طراحی بروشور و چاپ بروشور
:: برچسبها:
بروشور,طراحی بروشور,چاپ بروشور,بروشور تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
|
|
|