شیوه های نوین طراحی بروشور چه تفاوتی با طراحی سنتی دارد؟
اولین تفاوتی که در شیوه های نوین طراحی بروشور با طراحی سنتی به چشم می خورد، جذابیت بالای بروشور های فعلی نسبت به بروشور های چند سال گذشته است. در واقع هر چه به جلو پیش می رویم، بروشور ها جذاب تر و زیباتر جلوه می کنند. مورد دیگری که بسیار محسوس است، نسبت عکس به متن در بروشورهاست که در شیوه های نوین طراحی بروشور، این نسبت بیشتر از گذشته است. در طراحی سنتی بروشور، مطالب اغلب طولانی و خسته کننده بودند و حوصله مخاطب کمتر از آن بود که به مطالعه بروشور بپردازد. در شیوه های نوین طراحی بروشور با بهره گیری از اصول روانشناسی و زیبایی شناسی، روش های مؤثری را برای طراحی بروشور جذاب (پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب) و مخاطب پسند و همچنین برای کیفیت چاپ بروشور به کار می گیرند که این مسئله تأثیر بسزایی در جذب مشتری و برندینگ محصولات خواهد داشت.