پایان اهداف شیپور :
شاید مدیران و سرمایگذاران شیپور ( شرکت نت تجارت اهورا ) نیازی به ادامه نمایش بنر تبلیغاتی خود یا تیرز تبلیغاتی تلویزیونی ندیده اند و به اهدافی که داشتند رسیده اند و چه هدفی بزرگ تر از برند سازی !
قبل از هرچیز بد نیست با مدیر جوان و صاحب امتیاز سایت نیازمندیهای شیپور آشنا بشید .
برند سازی شیپور :
فکر نمی کنم کمتر کسی نباشه که همین الان بخواد یک وسیله دست دوم بخره یا بفروشه و اولین گزینه که توی ذهنش ایجاد می شه شیپور نباشه ، شیپور تونست با بهترین نوع طراحی بنر تبلیغاتی و نمایش بنر تبلیغاتی خود در بیشتر از 60 درصد سایت های پربازدید کشور + نمایش تبلیغ شیپور در تلویزیون در مدتی کوتاه در قفسه ذهن ما جا بگیره و گزینه اصلی خرید و فروش وسایل دست دوم و یا حتی نو مردم سراسر کشور بشه .
در زیر شما رو دعوت می کنم به مشاهده یکی از تبلیغات تلویزیونی سایت شیپور
و اما منتظر بخش دوم این مطلب باشید تا بیشتر با نمونه بنر تبلیغاتی و مقایسه شیپور با یک سایت بزرگ دیگر بپردازیم .
حتما بخوانید :
شعارهای تبلیغاتی جالب و سود آور انتخاب کنید
از شکست تا پیروزی در تبلیغات اینترنتی
:: برچسبها:
طراحی بنر ,
طراحی بنر تبلیغاتی ,
مقالات طراحی بنر ,
سفارش بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0